Azbest 2013
 WFOŚiGW w Szczecinie ogłasza nabór wniosków dla samorządów z terenu woj. zachodniopomorskiego na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest w 2013r. Dotacja na powyższy cel wynosi do 100% wartości zadania, obejmującego demontaż, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest.
UWAGA!!! W odróżnieniu od ubiegłego roku cena jednostkowa za demontaż, transport i unieszkodliwienie 1 tony wyrobów azbestowych nie może przekroczyć kwoty 800,00 zł brutto (lub cena jednostkowa za transport i unieszkodliwienie 1 tony wyrobów azbestowych kwoty 500,00 zł brutto). Jeżeli w drodze wyboru wykonawcy kwota ta będzie wyższa od przedstawionych wyżej Gmina musi pokryć różnicę ze środków własnych.
Wnioski można składać w Biurach w Szczecinie lub Koszalinie (zgodnie z umiejscowieniem gminy) w terminie do dnia 30.06.2013r. Szczegółowe warunki udzielenia dotacji zawarte są w regulaminie naboru wniosków AZBEST 2013.
Informujemy, że ze względu na duże zainteresowanie gmin województwa zachodniopomorskiego usuwaniem azbestu, decyzją Zarządu WFOŚiGW w Szczecinie wydłużony został do 31.07.2013 termin składania wniosków o dofinansowanie usuwania azbestu AZBEST 2013.
|