Azbest 2012
 WFOŚiGW w Szczecinie ogłasza nabór wniosków dla samorządów na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem wyrobów azbestowych z terenu województwa zachodniopomorskiego w 2012 roku. Dotacja na powyższy cel może wynieść do 100% wartości zadania tj. zdjęcia, transportu i utylizacji wyrobów azbestowych. Wnioski można składać od dnia 16 stycznia br. w Biurach Funduszu w Szczecinie lub Koszalinie (zgodnie z umiejscowieniem gminy).
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie na posiedzeniu w dniu 02.07.2012 wyraził zgodę na dostosowanie Regulaminu naboru wniosków AZBEST 2012 do zapisów Programu Priorytetowego NFOŚiGW w Warszawie i dokonał zmiany zapisów w pkt 3 Regulaminu w zakresie wyłączenia składowania jako jedynej metody unieszkodliwiania wyrobów azbestowych. Po zmianach pkt. 3 Regulaminu naboru wniosków AZBEST 2012 ma następujące brzmienie:
Do kosztów kwalifikowanych zalicza się koszty:
· Demontażu pokrycia lub wyrobów zawierających azbest,
· Transportu odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwienia,
· Unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest
poniesione po dacie uzyskania decyzji Zarządu lub Rady Nadzorczej WFOŚiGW w Szczecinie o przyznaniu dofinansowania.
Zmiany te obowiązują od 09.07.2012 r.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu:
Biuro Szczecin: 91 486 15 58 wew. 134
Biuro Koszalin: 94 346 43 98 wew. 235
Załączniki do pobrania:
3. Harmonogram rzeczowo-finansowy
UWAGA! W przypadku problemów technicznych z wypełnieniem rubryk nowego druku wniosku prosimy o kontakt z Panem Marcinem Piechowiczem
tel. 91 486 15 56 wew. 116 lub na adres e-wniosek@wfos.szczecin.pl.
|