Zalogowany jako: Gość     Strona WFOŚ
Panel logowania
Użytkownik:
Hasło:


Zapomniałem hasła
...

Azbest 2013

   

WFOŚiGW w Szczecinie ogłasza nabór wniosków dla samorządów z terenu woj. zachodniopomorskiego na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest w 2013r. Dotacja na powyższy cel wynosi do 100% wartości zadania, obejmującego  demontaż, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest.
UWAGA!!! W odróżnieniu od ubiegłego roku cena jednostkowa za demontaż, transport i unieszkodliwienie 1 tony wyrobów azbestowych nie może przekroczyć kwoty 800,00 zł brutto (lub cena jednostkowa za transport i unieszkodliwienie 1 tony wyrobów azbestowych kwoty 500,00 zł brutto). Jeżeli w drodze wyboru wykonawcy kwota ta będzie wyższa od przedstawionych wyżej Gmina musi pokryć różnicę ze środków własnych.
 
Wnioski  można składać w Biurach w Szczecinie lub Koszalinie (zgodnie z umiejscowieniem gminy) w terminie do dnia 30.06.2013r.  Szczegółowe warunki udzielenia dotacji zawarte są w regulaminie naboru wniosków AZBEST 2013.
                                                                                                                                                                                                                                             Informujemy, że ze względu na duże zainteresowanie gmin województwa zachodniopomorskiego usuwaniem azbestu, decyzją Zarządu WFOŚiGW w Szczecinie  wydłużony został do 31.07.2013 termin składania wniosków o dofinansowanie usuwania azbestu AZBEST 2013.

Dodatkowe  informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
Biuro Szczecin – 91 486 15 56 wew. 134
Biuro Koszalin – 94 346 43 66 wew. 235, 215

Załączniki do pobrania:
1.    Regulamin naboru wniosków AZBEST 2013
2.    Druk wniosku
3.    Harmonogram rzeczowo-finansowy


UWAGA! W przypadku problemów technicznych z wypełnieniem rubryk nowego druku wniosku prosimy o zgłaszanie uwag na adres e-wniosek@wfos.szczecin.pl.
...