Zalogowany jako: Gość     Strona WFOŚ
Panel logowania
Użytkownik:
Hasło:


Zapomniałem hasła
...

Konkurs fotograficzny dla gimnazjalistów - Bądź Eko

   

 Do wygrania aparaty fotograficzne a w finale Play Station, czyli jest o co walczyć. Trzeba tylko chwycić w ręce aparat i rozejrzeć się dookoła. Z pewnością każdy dostrzeże w przyrodzie coś ciekawego. Konkurs już trwa więc lepiej się pospieszyć. Chcielibyśmy aby tym razem szczególną uwagę na otaczającą nas przyrodę zwrócili gimnazjaliści.  Zadanie jest łatwe i trudne zarazem. Trzeba bowiem wychwycić zjawiska świadczące o pozytywnym lub negatywnym podejściu ludzi do środowiska naturalnego. 
Co to może być?  Dobrych stron jest wiele. To zadbane ogrody, pięknie przystrzyżone drzewa, gniazda ptaków i mnóstwo innych pomysłów na które liczymy ze strony gimnazjalistów. Ale można też nadesłać zdjęcia, które pokazują nam te negatywne przypadki. Być może natraficie na nielegalne wysypiska albo wypatrzycie dachy pokryte azbestem. Innym razem trafi się ktoś myjący auto na osiedlowej ulicy. Pomysłów będzie tyle ile chęci, by odnaleźć je w przyrodzie. Do konkursu można nadsyłać zdjęcia, ale też krótkie filmy. Na prace czekamy do 15-ego każdego miesiąca. Należy je przesyłać na adres mailowy ekostudio@radio.szczecin.pl. O tym komu przypadnie nagroda zdecydują słuchacze Radia Szczecin za pomocą internetowej sondy. Już teraz odsyłam więc na stronę www.radio.szczecin.pl/ekostudio. 
Regulamin konkursu dostępny jest na stronach internetowych WFOŚiGW w Szczecinie www.wfos.szczecin.pl oraz Radia Szczecin www.radio.szczecin.pl/ekostudio. Liczymy, ze dzięki tej zabawie młodzież pokaże nam jak widzi swoje otoczenie - oczywiście w aspekcie ochrony środowiska. My dorośli, którzy zagłosujemy w internetowej sondzie na wybraną przez siebie pracę konkursową, również w ten sposób określimy własny stosunek do przyrody. Dodatkowym wyróżnieniem dla osób nadsyłających zdjęcia będzie publikacja ich w wydawnictwach związanych z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.  
 
...